.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیمان جبلی رییس صدا و سیما در مورد بازگشت عادل فردوسی پور گفت: نمی‌توانم اسم این شخص را بیاورم، چون باعث می‌شود به او وزن بدهم. رئیس صدا و سیما در مورد فردوسی پور: ‌نمی‌توانستیم او را مدیریت کنیم پس برایش جایگزین آوردیم!
پیمان جبلی رییس صدا و سیما در مورد بازگشت عادل فردوسی پور گفت: نمی‌توانم اسم این شخص را بیاورم، چون باعث می‌شود به او وزن بدهم.(ادامه)
شمال نیوز: اداره کل اطلاعات گیلان و سازمان اطلاعات سپاه استان در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که شماری از اعضای هسته مرکزی حزب جاسوس بهائیت را در این استان بازداشت کردند. دستگیری اعضای هسته مرکزی حزب جاسوس بهائیت ‌در گیلان‌/ ارتباط مستقیم متهمان با ‌صهیونیست‌ها + جزئیات
شمال نیوز: اداره کل اطلاعات گیلان و سازمان اطلاعات سپاه استان در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که شماری از اعضای هسته مرکزی حزب جاسوس بهائیت را در این استان بازداشت کردند.(ادامه)
نامه تند دفتر میرسلیم به صداوسیما
(ادامه)
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای .... مناظره نبود، بازجویی از متّهم بود / «دست­ در­دست هم، مباحث مطرح شده آقای میرسلیم را به استهزاء می­گیرند»
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای ....(ادامه)
سفرای تازه منصوب شده ایران + اسامی و سوابق
«حبیب‌اله‌زاده»، «صادقی»، «توتونچی»، «آباد»، «فغانی»، «ایروش» و «سبحانی» قرار است به عنوان سفرای جدید ایران در ترکیه، استرالیا، کویت، فنلاند، سوئد، بلغارستان و ارمنستان راهی محل ماموریت شوند.(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
نارضایتی‌ها به جان باختن مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سقزی بعد از بازداشت توسط پلیس گشت ارشاد، برخلاف پیش‌بینی‌های اولیه، در دو هفته گذشته ابعاد گسترده‌تری به خود گرفته و در روز‌های گذشته شاهد موجی از اعتراضات در شهر‌های مختلف ایران بوده‌ایم. سخنگوی جبهه اصلاحات: اصلاح‌طلب‌ها در حاشیه قرار گرفته اند و بیشتر نظاره‌گرند
نارضایتی‌ها به جان باختن مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سقزی بعد از بازداشت توسط پلیس گشت ارشاد، برخلاف پیش‌بینی‌های اولیه، در دو هفته گذشته ابعاد گسترده‌تری به خود گرفته و در روز‌های گذشته شاهد موجی از اعتراضات در شهر‌های مختلف ایران بوده‌ایم.(ادامه)
غرق شدن ۲۱ نفر در دریای مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از غرق شدن ۲۱ نفر در دریای خزر خبر داد.(ادامه)
مهدی بادپا رئیس ستاد مردمی دولت سلام در واکنش به خبر انصراف قاضی زاده هاشمی گفت: خبر انصراف دکتر قاضی زاده هاشمی که در خبرگزاری صداو سیما منتشر شده کذب است. این اقدام مذبوحانه صداو سیما را مردم و جوانان انقلابی در روز 28 خرداد با رای خود پاسخ محکمی به این بی اخلاقی رسانه ملی خواهند داد. خبر انصراف کذب است؛ از صداوسیما شکایت می کنیم / با رای خود پاسخ محکمی به این بی اخلاقی رسانه ملی خواهیم داد
مهدی بادپا رئیس ستاد مردمی دولت سلام در واکنش به خبر انصراف قاضی زاده هاشمی گفت: خبر انصراف دکتر قاضی زاده هاشمی که در خبرگزاری صداو سیما منتشر شده کذب است. این اقدام مذبوحانه صداو سیما را مردم و جوانان انقلابی در روز 28 خرداد با رای خود پاسخ محکمی به این بی اخلاقی رسانه ملی خواهند داد.(ادامه)
عکس/ در حاشیه مناظره آخر؛ خوش و بش ۲ رقیب
سومین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری، با حضور ۷ کاندیدای احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان، عصر عصر شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ در محل سازمان صداو سیما برگزار شد. عکسی از خوش و بش کاندیداها در حاشیه این مناظره به ثبت رسیده است.(ادامه)
تصویری متفاوت از دومین روز مناظره انتخابات
دومین مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با حضور ۷ کاندیدای احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان، عصر سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ در محل سازمان صداو سیما برگزار شد.(ادامه)
گزارش تصویری از اولین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری
اولین مناظره ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با حضور ۷ کاندیدای احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان جمعه ساعت ۱۷ در محل سازمان صداو سیما برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز :  امسال برای اولین بار شبکه پنج نیز گفت وگو با نامزدها را پخش خواهد کرد و گفت وگو با ایرانیان خارج از کشور نیز در دستور کار شبکه جهانی جام جم قرار دارد. جدیدترین اخبار از مناظرات انتخاباتی در تلویزیون / مجری مناظره کیست ؟
شمال نیوز : امسال برای اولین بار شبکه پنج نیز گفت وگو با نامزدها را پخش خواهد کرد و گفت وگو با ایرانیان خارج از کشور نیز در دستور کار شبکه جهانی جام جم قرار دارد.(ادامه)
اختصاص اعتبار ویژه برای رزمندگان فاقد شغل
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از اختصاص بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان برای رزمندگان فاقد شغل و درآمد در کشور خبر داد.(ادامه)
عکس/ آرامگاه آزاده نامداری در قطعه هنرمندان
تا دقایقی دیگر پیکر آزاده نامداری مجری سابق صداو سیما در این محل به خاک سپرده می‌شود. مرحومه آزاده نامداری در همسایگی صدیقه کیانفر آرام می‌گیرد.(ادامه)
شمال نیوز:۱۹۹ عضو هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی مازندران مشخص شدند.... مشخص شدن ۱۹۹ عضو هیات نظارت بر انتخابات در مازندران
شمال نیوز:۱۹۹ عضو هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی مازندران مشخص شدند....(ادامه)
ویژه نامه مجازی » شمال نیوز » ؛ همزمان با اولین سالگرد ارتحال آیت الله طبرسی
* این ویژه نامه در حال تکمیل است .....(ادامه)
روحانی معروف تلویزیون درگذشت
حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن راستگو از استادان حوزه علمیه و فعال در زمینه تربیت مربی و کارشناس مسائل دینی به خصوص کودک و نوجوان، امروز در قم درگذشت.(ادامه)

محسن رضایی در پاسخ به پرسشی درباره برخی ادعاها مبنی بر ارجحیت پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری امریکا برای کشورمان گفت: ترامپ و بایدن هیچ پیشنهاد جدیدی برای ما ندارند. واکنش محسن رضایی به توافق احتمالی ایران و آمریکا
محسن رضایی در پاسخ به پرسشی درباره برخی ادعاها مبنی بر ارجحیت پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری امریکا برای کشورمان گفت: ترامپ و بایدن هیچ پیشنهاد جدیدی برای ما ندارند.(ادامه)


یارانه مهر ماه 99، ساعت 12 شب امشب (یکشنبه شب) 20 مهر 99  به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز می‌شود. زمان واریز یارانه مهر 99
یارانه مهر ماه 99، ساعت 12 شب امشب (یکشنبه شب) 20 مهر 99 به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز می‌شود.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: چنانچه اتفاقی در منطقه خلیج فارس بیفتد و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران دچار خدشه هرچند اندک شود ما آن را از چشم کشور امارات متحده عربی می‌بینیم و تحمل نخواهیم کرد. 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح : رویکرد جمهوری اسلامی ایران نسبت به امارات تغییر خواهد کرد/ امنیت ملی ایران دچار خدشه شود تحمل نمی‌کنیم (خبر)
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: چنانچه اتفاقی در منطقه خلیج فارس بیفتد و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران دچار خدشه هرچند اندک شود ما آن را از چشم کشور امارات متحده عربی می‌بینیم و تحمل نخواهیم کرد. (ادامه)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است. ضرغامی: آملی لاریجانی نمی‎تواند بگوید فساد طبری به من ربطی ندارد / نگران میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ هستم/ احمدی نژاد از نظر محبوبیت جزو دو سه نفر اول کشور است/ دوران خلع لباس یک روحانی به خاطر اندیشه‌اش گذشته است(خبر)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است.(ادامه)
غرق شدن ۴۷ نفر سال قبل در طرح های سالمسازی دریای مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، شمار غریق در طرح های سالمسازی دریا را طی سال گذشته در استان ۴۷ نفر اعلام کرد. (ادامه)
شمال نیوز : تحصیلات بیشتر نمایندگان مجلس یازدهم در حوزه علوم انسانی است. براساس آمار، 11 درصد منتخبان مجلس یازدهم در حوزه علوم تجربی، 13 درصد در حوزه علوم پایه و 76 درصد در حوزه علوم انسانی تحصیل کرده‌اند..... پیشینه شغلی و تحصیلی منتخبان مجلس یازدهم
شمال نیوز : تحصیلات بیشتر نمایندگان مجلس یازدهم در حوزه علوم انسانی است. براساس آمار، 11 درصد منتخبان مجلس یازدهم در حوزه علوم تجربی، 13 درصد در حوزه علوم پایه و 76 درصد در حوزه علوم انسانی تحصیل کرده‌اند.....(ادامه)
داروی مؤثر کرونا پیدا شد
نتایج موفقیت‌آمیز آزمایش این داروی موسوم به رمدسیویر (remdesivir)، امید پزشکان را برای درمان این ویروس نوظهور افزایش می‌دهد.(ادامه)
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا از حمایت مردم و همکاری مردم برای مقابله با این بیماری تشکر کرد و گفت: دفاع مقدس، تحریم ها و بیماری کرونا 3 امتحان بزرگ الهی برای مردم ایران بوده است. دفاع مقدس، تحریم‌ها و کرونا، ۳ امتحان بزرگ الهی برای مردم ایران بود / محدودیت های سختگیرانه تا ۲۰ فروردین تمدید شد؛ درباره شرایط کاری بعد از آن، در روزهای آینده تصمیم گیری می‌شود / با مبتلا شدگان به کرونا که خود را قرنطینه نکنند، به عنوان متخلف برخورد می‌شود(خبر)
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا از حمایت مردم و همکاری مردم برای مقابله با این بیماری تشکر کرد و گفت: دفاع مقدس، تحریم ها و بیماری کرونا 3 امتحان بزرگ الهی برای مردم ایران بوده است.(ادامه)
تایید صلاحیتی بعد از 26 بهمن تاکنون در مازندران نداشتیم
رئیس هیأت نظارت شورای نگهبان بر یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران تاکید کرد: بعد از 26 بهمن‌ماه تاکنون تایید صلاحیت‌ کاندیدایی را در مازندران نداشتیم.(ادامه)


سپیده خداوردی هنرپیشه سریال ترور خاموش با انتشار تصویری از خود در روابط عمومی سازمان صدا و سیما از نشست خبری عوامل این سریال و مکالمه با مخاطبان خبر داد. جدیدترین عکسی که «سپیده خداوردی» منتشر کرد
سپیده خداوردی هنرپیشه سریال ترور خاموش با انتشار تصویری از خود در روابط عمومی سازمان صدا و سیما از نشست خبری عوامل این سریال و مکالمه با مخاطبان خبر داد.(ادامه)
بسته شدن پرونده طرح دریا با ۴۷ غرقی در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۴۷ نفر از شروع تا پایان طرح دریا در آب‌های ساحلی مازندران غرق شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال تغییری نداشت.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.